1 Haziran 2014 Pazar

Kebap Dünyası - Şekerpınar

Mekan organize sanayilere, bu mevkideki bankacılık üslerine falan yakın ve buraların çalışanlarına hitap ediyor. Müstakil bir yapı ve orta büyüklükte bir yer. Ahşap ve eski görünümlü masa ve sandalyelere de bakılırsa bulunduğu mekanın tecrübelilerinden. Tabi buralar nispeten yeni sanayileşen yerler olduğundan geçmişi 10-15 yılı da aşmaz sanıyorum.

Cağ'dan önce sırayla çorbaları, salatası, yoğurdu, tatlısı ve çayından bahsetmek istiyorum.

Çorba: Kelle-paça, tuzlama, işkembe, mercimek çorbaları var. Hepsi de eli yüzü düzgün çorbalar. Yani canınız bunlardan çekti mi gidilir, içilir, tatmin olunur çıkılır. Ama bunların en iyi örneklerinden değil bunu da belirtmek lazım.

Salata: Gavurdağ salatasını yedim. Salata çok sevmeyen biri olarak "ekşi" deyip geçicem.

Yoğurt: Manda yoğurdu güveçte geliyor ve gerçekten güzel.

Tatlı: Hocam bir tatlı tabağı yapıyorlar, içinde kadayıf dolması (yumuşamış), kabak tatlısı (tahinli) ve kemalpaşa tatlısı var. Bir de ortaya orta kıyılmış fındık ve ceviz tabakları geliyor ki damak tadınıza göre süsleyesiniz. Biz "tatlıların şerbeti" + "tahin" + "fındık/ceviz karışımı"nı beğendik deyim anlayın.

Çay: Son derece normal, ortalama bir çay. Bunu yazıyorum çünkü bazı yerlere sırf çayı için giderim diyorsunuz. İleriki yazılarımda bahsedersem bunda bu kıyas eksik kalmasın dedim.

Şimdi gelelim cağ kebabına. Arkadaşlar maalesef cağ kebabının tadını yoğun karabiber ve soğan kokusundan seçemedim. Bu yüzden bir yorum yapamıcam....deyim anlayın.

Son olarak da fiyattan bahsettikten sonra bir fiyat performans kanaati belirtip toparlıyım. Çorba + salata + yoğurt + 3 şiş cağ + içecek 45 TL civarına patlıyor. Yani hakkaten patlıyor. Bu da fiyat performans oranını oldukça olumsuz yönde etkiliyor maalesef. F/P oranına 10 üzerinden 3 veriyorum. Bu tamamen şahsi bir kanaat tabi. Cağ'dan karabiber ve soğan oranını azaltıp, tatlıları iyileştirirlerse bu oran 6 ya çıkar ama bu fiyatla daha yukarı çıkamaz. 

Not: Başka kebap çeşitleri de var ama cağ'dan sonra (fiyatını da görünce tabi) bir daha gitmek nasip olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder