2 Kasım 2012 Cuma

Zemzem - Konya

İş seyehati için akşam saatlerinde Konyaya ulaştığımda, bizi karşılayan arkadaş, aç olduğumuzu söyleyince, överek götürdüğü çorbalarıyla ünlü mekana gitmeden önce açlığın verdiği hisle (daha doyurucu bişeyler yemek isteğinden dolayı) biraz gönülsüz gitmiştim. Sonrasında bu fikrim tamamen değişti tabiki. Karışık çorba siparişi verdim, (sakatat seviyorsanız içinde ne arasanız var beyinde dahil) çorbayı büyük bir topraktan yapılmış tabakta getirdiler ve üzerine bol tereyağ ilave ettiler. Tabi sarımsak ve limon ayrıca masalarda mevcut. Mekanda onlarca çeşit çorba servisi var, ben karışık denedim ve çok memnun kaldım. Yemek sonrası çayla birlikte naneli lokum ikram ediyorlar, ağzınızdaki sarımsak kokusunun kötü etkisini alıyor. Mekan geç saatlere kadar açık. Konya'ya yolunuz düşerse mutlaka deneyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder