3 Temmuz 2012 Salı

Hacı Sayid - Beylikdüzü



"Ah bu yemek sevdası, diyardan diyara gezdiriyor adamı."

Kah orda kah burda yiyip duruyoruz. Girişe bakılınca sanırsınız ki bu adam hakikaten gezip duruyor. Aldanmayın, bir yere gittiğimiz yok :) Diyardan diyara dedim çünkü anadolu yakasının adamı olarak Beylikdüzünden sesleneceğim. Yaklaşık 2,5 saat kadar sürdüğünden başka diyar diyebiliriz.

Hacı Sayid bilindiği üzere bir zincir fakat ben size Beylikdüzü şubesinden bahsedeceğim. Eşimin işi sebebiyle çok sık gittiğimiz ve her gidişimizde yeni bir tat denediğimiz bir mekan burası. Geniş bir iç mekan ve dar bir dış mekana sahip. Şube içerisinde kullanılan mobilya ve yapılan dekorasyon çok hoşuma gitmiştir hep. Kesinlikle başarılı :) Gelelim yemeklere. Favorilerim arasında yer alan tavuklu sandviç menü:



Bu yediklerimin en güzeli olduğundan paylaşmak istedim. Şöyle bir gerçek vardır. Sipariş ettiğiniz ürün, mekanın internet sitesinde veya menüsünde gösterilen resimlerden çok farklı olarak gelir. Genel olarak çok daha azı gelir önünüze. Burada tam tersi, şu gördüğünüz menünün çok daha fazlası geliyor. Bol salata, bol patates kızartması ve bol sos. Sandviç ekmeğini şu ana kadar bayat olarak ısırmadım. Tabakta bulunan tüm ürünler taze ve temiz. Gayet doyurucu ve lezzetli. Tavuk, köfte, peynir vb. sandviç çeşitleri mevcut. İçecekle birlikte bu menü 15 TL.

Yazının bence en önemli noktasına geldik. Bahsettiğim bütün bu olumlu şeyler sadece Beylikdüzü şubesinde mevcut. Haci Sayid'in 5 şubesinde yemek yedim fakat hiçbiri Beylikdüzü şube gibi değildi. Hem sunum,hem lezzet açısından şubelerin farklılık gösterdiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Şubenin olumlu yönleri: Lezzet,sunum,güleryüz. Olumsuz yönler: Ağır kalan servis,sıfır manzara :)

Son olarak birkaç önerim var. Makarna çeşitlerini ve pazar günleri açık büfe kahvaltısını (20TL) denemenizi tavsiye ederim. Özellikle kahvaltı delisi biri olarak menü zenginliğinden son derece memnun kaldım. Bu arada siz siz olun fotoğraf makinenizin şarjını yemeğe çıkmadan önce kontor edin :)Afiyet olsun.

Adres: Birlik Sanayi Sitesi girişi Plaza İş Merkezi No:9-10 Beylikdüzü
Web Adresi: Hacı Sayid

1 yorum:

  1. bende hacı sayidin bazı menülerinin müdavimlerindenim, birçok şubesinde yemek yedim ancak beylikdüzü şubesinde 2 defa gittim ikisinde de midem bulandı bidaha asla uğramam. Tavuklu penneden saç çıkttı, meksika usülü tavuk dürümün tavuklarıda resmen çiğdi ve dolayısıyla kokuyordu. arkadaşlara iki sorunda da izah ettik ama kabullenmediler. tavuk az pişirilioymuş efendim. ya neredeyse istanbulun değişik semtlerinde hergün yediğim ürünü benden daha iyi tanıyolar ya. kesinlikle tavsiye etmiyorum. he illaki o civarda hacısahid e gitmek isterim dersiniz bahçeşehir ve avcılar güzel.

    YanıtlaSil